Тел., (032) 224-21-24
Розташування: м. Львів,79059, вул. Мазепи, 29
З метою забезпечення конкурентноспроможності випускників на ринку праці, в сучасних умовах підвищуються вимоги до рівня підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. Вирішення цієї проблеми здійснюється шляхом впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки, яка спрямована на оволодіння системою вмінь та навичок, а також первинним досвідом професійної діяльності.
Відповідно до комплексу галузевих стандартів, освітньо- кваліфікаційних характеристик та освітньо-професійних програм, „Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України”, затвердженому наказом Міністерства освіти України від 8 квітня 1993р. № 93 (п.3.11.2.”Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах”, затвердженого наказом Міносвіти від 02.06.93р. №161) із змінами та доповненнями, Методичних рекомендацій Міністерства освіти України та Положення про практику студентів МАУП, у Львівському інституті для всіх спеціальностей проводяться такі види практики:
1) для освітньо – кваліфікаційного рівня бакалавр – навчальна (ІІ курс ІV семестр – 4 тижні) та виробнича практика (ІV курс VІІІ семестр – 8 тижнів) - (Комплексна практика з фаху (рівень „бакалавр”);
2) для освітньо – кваліфікаційного рівня спеціаліст - переддипломна практика (V курс Х семестр – 8 тижнів) - (Комплексна практика з фаху (рівень „спеціаліст”).
Послідовність, види, термін та тривалість проведення практик студентів передбачається наскрізними та робочими програмами.Практична підготовка студентів проводиться з метою поглиблення та закріплення набутих теоретичних знань з основних професійно-орієнтованих дисциплін, формування вмінь і надбання практичних навичок самостійного виконання професійних завдань у ринкових умовах господарювання.
Основні завдання навчальної практики:
1. розв’язування галузевих задач із використанням комп’ютерних програм та спеціальних методів аналізу інформації;
2. вивчення програми „1С- Бухгалтерія”.
З метою активізації практичного навчання на навчальній практиці необхідно використовувати нестандартні форми занять: круглі столи, розігрування ролей, заняття-конкурси, проведення Дня спеціаліста. Виходячи з вимог галузевого стандарту вищої освіти та освітньо-кваліфікаційної характеристики, практична підготовка бакалавра спеціальностей зорієнтована на одержання студентами базового кваліфікаційного рівня з фаху, що забезпечує здійснення професійної діяльності на посадах низового адміністративно-управлінського рівня в різних лінійних та функціональних підрозділах підприємства. Враховуючи останнє, практична підготовка бакалавра з професійним спрямуванням направлена на формування навичок та ознайомлення з виконанням функцій відповіденої роботи на окремих фахових посадах у низових ланках управління.
Спеціаліст відрізняється від бакалавра сферою практичної діяльності та широтою набутих знань і умінь. Для спеціаліста при проходженні комплексної практики з фаху передбачається набуття більш глибоких умінь та навичок. Завдання на практику, а відповідно – звіт, має обов’язково включати матеріали, передбачені аналітичною та рекомендаційною частиною дипломної роботи. Під час проходження практики студенти повинні приймати участь у діяльності підприємства, шукаюти резерви вдосконалення діяльності за кожним функціональним напрямом і формувати пропозиції щодо підвищення ефективності роботи на підприємстві.
Результативність виробничих практик залежить від баз практики. Це повинні бути підприємства, які застосовують передові форми та методи ведення господарства та управління.
У Львівському інституті укладені відповідні договори з державними установами та організаціями, підприємствами різних діяльності та організаційно-правових форм господарювання, із них: